Menu c;

O mnie

[POST WIDOCZNY TYLKO DLA STAŁYCH       OBSERWATORÓW]

 

Żartowałam.


Wiecie.


Beeeka











Niegrająca już prawie od dwóch-trzech lat osóbka, od czasu do czasu wracająca na tego bloga i pisząca bezsensowne rzeczy do malutkiego gronka odbiorców ♥
 W życiu prywatnym, zaufajcie mi, nie chcielibyście jej znać.
 Ale tu uznajmy, że jest spoko.

Nie marnuj sobie życia, idź pojeździj sobie rowerem, pomóż rodzicom, pobaw się z rodzeństwem, psem. Nie czytaj tych durnych wypocin. Ravell prawdę ci powie.

No dobra, dobra... Dzięki, że jeszcze to czytacie.
Więc witajcie. Witajcie.

Bye.

2 komentarze:

  1. Jaki serwer? :) prawie wszędzie komy x)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwer...Kurde,człowieku... Sama nie pamiętam,chyba w końcu Miodek...Nwm,bo nie grałam od wakacji [*]
      Co do commentów-zgadzam się. Ogarnąć ich wprost nie mogę xD

      Usuń